قانون های کسب ثروت
قانون های کسب ثروت

قانون های کسب ثروت

قانون های کسب ثروت

اگر برخی افراد با داشتن یک ایده عالی که دیگران قادر به تامین مالی نیستند حرکت کنند، آن ها می توانند با استفاده از موقعیت برای ایجاد کسب درآمد اقدام کنند.

افراد ثروتمند به این نتیجه رسیده اند که چیزی که مربوط به آن ها نیست سودی عایدشان نمی شود.

افراد ثروتمند همیشه به دنبال سرمایه گذاری های عالی و عملکردهای برتری هستند و برای بدست آوردن درآمد های سود آور و کلان تلاش می کنند.روانشناسی کسب ثروت میگوید که هیچ کسی ثروتمند نمی شود و روءیاها به وقوع نمی پیوندد مگر با داشتن انتظارات بالا.آن چه را که می خواهید و انتظارش را می کشید قطعا همان را به دست خواهید آورد.در صورتی که بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که در زندگی جزء طبقه متوسط اقتصادی به شمار آیند.زیرا می خواهند از دارایی های خود محافظت نمایند و خود را در خطر ریسک قرار نمی دهند.

شکرگزار باشید برای تک تک پولی که وارد زندگی شما می شود شکرگزاری کنید. برای سودهای روزانه و یا ماهانه خود خدا را شاکر باشید. هر چیزی که فکر می کنید با آن به موفقیت رسیده اید از هدیه گرفته تا حتی خریدهای مناسب و ارزان قیمت همه را شکر کنید. این شکرگزاری باید از ته دل و از صمیم قلب باشد.

اگر دوست دارید پول وارد زندگی تان شود باید پول را دوست داشته باشید. باید بتوانید یک رابطه خوب با پول برقرار کنید. شاید این موضوع (دوست نداشتن پول) مهم ترین نکته ای است که باعث می شود پول و ثروت از شما دور بماند. این موضوع شاید ساده به نظر آید اما باید گفت بسیاری از افراد اگر در لایه های زیرین مغزشان هنوز باور داشته باشند که پول خوب نیست اما در ظاهر بگویند پول خوب است باز هم نمی توانند به جذب ثروت و پول دست پیدا کنند.

اگرچه سخت کوشی و مصمم بودن اهمیت بالایی دارد اما به تنهایی کافی نیست. شما باید کاری کنید که از تلاش خود به خوبی نتیجه بگیرید. شما باید خودتان را درمسیر رویاها و اهدافتان قرار دهید و برای رسیدن به آنها تمام تلاش خود را بکار ببندید. از این رو باید سخت کار و تلاش کنید و خودتان را شایسته این مقام (ثروتمند شدن) بدانید.

مهم تر از سخت کار کردن باور به خود است. تمام افرادی که به توانایی ها و مهارت های خود ایمان داشته باشند نتایج بهتری کسب می کنند.این افراد می توانند در بازی زندگی برگ برنده داشته باشند.

کی از قوانین جذب ثروت این است که بر روی هر چیزی که می خواهید تمرکز کنید. به جای تمرکز بر روی ترس ها و نگرانی ها تمرکز خود را بر روی خواسته های خود بگذارید. تصور کنید هر آنچه که می خواهید در اختیار دارید. با این کار احتمال اتفاق افتادنش را افزایش می دهید.

اغلب افراد، به دنبال تمرکز بر روی افکاری هستند که معکوس آن چیزی است که می خواهند. از این رو به نتیجه نمی رسند. زیرا در جهان هستی این افکار، کلمات و رفتارها تجربیات آینده را بازتاب می دهند و هیچ تغییری اتفاق نمی افتد.

اگر در زندگی تان به چیزی دست پیدا کرده اید علتش این نیست که شما لیاقت آن را داشته اید یکی از علت های مهم آن است که شما متناسب با خواسته های خود عمل کرده اید. برخی ترس ها آنقدر قدرتمند هستند که جایی برای پیشرفت و تغییر نمی گذارند. شاید این ترس ها ریشه در دوران کودکی شما داشته باشد و این ذهنیت از آن دوران تقویت شده باشد.

اکنون می‌خواهم نکات مهمی را درباره پولدار شدن و استفاده از پول برایت بگویم که عمل کردن به این نکات، نه‌تنها وضعیت مالی تو را بهتر می‌کند، بلکه تو را به سمت ثروت بیشتر نیز هدایت می‌کند:

  1.  قدرت تصمیم‌گیری: همان‌طور که در مقاله‌ی «کارمندی بهتر است یا شغل آزاد؟» توضیح دادم؛ برای کسب ثروت و پولدار شدن، نیاز به شهامت، اراده و قدرت تصمیم‌گیری داری! باید خودت را متعهد به انجام تلاش‌های لازم در این زمینه کنی.
  2. دیدگاه مناسب: هرچند تلاش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما باید دقت کنی که این تلاش باید با دیدگاه صحیح و مناسب همراه باشد.
  3. پس‌انداز: این نکته طلایی را بیاموز که «همیشه اول پس‌انداز و بعد خرج کردن!». افراد فقیر برعکس عمل می‌کنند؛ آن‌ها همیشه اول خرج می‌کنند و بعد برای پول‌های بعدی نقشه‌ی پس‌انداز می‌کشند؛ برای رسیدن به ثروت، باید برنامه‌ی پس‌انداز داشت و به آن عمل کرد.
  4. درخواست کمک از دیگران: سعی کن در کارهایی که لازم است از دیگران درخواست کمک کنی؛ وقتی مردم ببینند که تو برای کمک به خودت مصمم هستی، آن‌ها هم برای کمک به تو بسیار مصمم و مستعد خواهند شد؛ البته باید بدانیم که چطور از دیگران کمک بگیریم!
  5. احساس لیاقت را بیشتر کن: یکی از نکات مهمی که باید بدانی این است که اگر خودت را لایق ثروت ندانی، نمی‌توانی آن را به دست بیاوری؛ یادت باشد که «تو شایسته‌ی ثروت و قدرت هستی» و سعی کن این نکته را دائماً به خودت یادآوری کنی؛ همیشه خودت را محترم و ارزشمند بدان و با خودت در صلح باش.
  6. بررسی زندگی افراد ثروتمند و ارتباط با آن‌ها: سعی کن برای پولدار شدن ساعاتی را به بررسی زندگی افراد ثروتمند اختصاص دهی و زندگی این افراد را بررسی کنی؛ سعی کن مدتی از وقتت را با ثروتمندان بگذرانی و ببینی که چه تفاوت‌هایی با تو دارند، سپس از نکات مثبت و ارزشمند آنان الگو بگیر و در زندگی خودت پیاده‌سازی کن!
  7. گاهی هم برای خودت پول خرج کن: بخشی از روند رسیدن به استقلال مالی و ثروت بیشتر، درک این نکته است که تو استطاعت پول خرج کردن برای خودت را داری و از پولی که داری لذت می‌بری! این امر به تو انگیزه بیشتری برای پول ساختن می‌بخشد؛ بنابراین پولدار شدن برایت راحت‍تر و سریع‌تر می شود.
  8. پولدار شدن با داشتن نقشه و هدف: ابتدای هر سال، برای سالی که شروع شده، هدف و نقشه‌ای مشخص داشته باش و روزهای سال را بر اساس آن سپری کن.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
×
×

سبد خرید

بستن پنل