آیا خوش شانس بودن یک ویژگی از پیش تعیین شده است؟
شانس

آیا خوش شانس بودن یک ویژگی از پیش تعیین شده است؟

آیا خوش شانس بودن یک ویژگی از پیش تعیین شده است؟

ریشه خوش شانسی و بدشانسی در چیست؟

رمز موفقیت افراد بزرگ چیست؟ آیا در موفقیت افراد برجسته جهان رازی وجود دارد؟ برخی از افراد به نظر می رسد که خوش شانس هستند، خوش شانس به دنیا می آیند، در موقعیت های بسیار خوبی به طور اتفاقی ظاهر می شود و به سراغ هر کاری می روند در آن کار موفق می شوند.

به این گونه افراد در اصطلاح خوش شانس می گویند، افرادی که اتفاقات بر مبنای خواسته های آن ها رخ می دهد و با کمترین معضلات و چالش ها به خواسته های خود می رسند و یا در رسیدن به یک هدف موفق می شوند.

اما حقیقت این است که در واقعیت خوش شانس و یا بد شانس وجود ندارد، سیگنال هایی که ما هنگام انجام کارها و قدم گذاشتن در مسیر اهداف به محیط اطراف می فرستیم موثرترین و مهم ترین عامل هستند.

سیگنال ها و امواجی که افرادی که ما آن ها را خوش شانس می دانیم متفاوت از سیگنال ها و افکار افرادی هستند که ما به آن ها بدشانس می گوییم.

شانس
شانس

آیا بخت و اقبال وجود دارد؟

بنابراین شانس، بخت و اقبال و یا طالع خوب در اساس ویژگی های منحصربه فردی نیستند که در ذات زندگی کسی وجود داشته باشد، بلکه افکار، اعمال و نحوه برخورد ما وقایع و محیط اطراف است که ما را در یکی از دو دسته خوش شانس ها و یا بدشانس ها قرار می دهد.

چگونه می توان شانس را تقویت بخشید

آن چه که برای افزایش شانس در زندگی نیاز داریم تغییر افکار است. این که ما چگونه می اندیشیم بر اعمال ما و نتایج آن تاثیر مستقیم می گذارد.

هنگامی که شما در شروع بیزینس و یا کسب و کار خود با تمام قوا در مسیر رسیدن به هدف قرار می گیرید، دید شما نسبت به عملکردتان و افکار شما بر تمام اعمالتان تاثیر می گذارد و حتی این موضوع در رفتار و برخوردتان با اطرافیان نیز موثر است.

اگر بتوانید که تا جایی که امکان دارد دید مثبت را در خود تقویت کنید به دنبال آن با ذهن بازتری عمل می کنید، فعالیت شما بازدهی بیشتری به همراه دارد و همچنین باعث می شود در روابط اجتماعی و کاری خود بسیار گیراتر عمل کنید.

هر چه که در رفتار و برخورد با اطرافیان بهتر عمل کنید، روابط دوستانه و کاری محکم تری خواهید داشت و همین روابط می تواند مسیر رسیدن شما به اهدافتان را آسان تر کند و یا اتفاقاتی مطابق با میل و خواسته شما رخ دهد که اسم دیگر همین موضوع شانس و یا خوش شانسی است.

برایان تریسی در مورد شانس می گوید که:

من دريافته ام كه خوش شانسی كاملاً قابل پيش بينی است. اگر در جستجو خوش‌شانسی بيشتر هستيد، شانس های بيشتری را امتحان كنيد. فعال تر باشيد و حضورتان را پررنگتر كنيد.

در واقع یکی از راهکارهای افزایش شانس این است که تعداد فعالیت های خود را افزایش دهید و بر تجربیات خود بیافزایید. هرچه تجربه شما بیشتر باشد و فعال تر باشید این احتمال وجود دارد که شانس به شما رو کند و اتفاقاتی که مطابق میل شماست رخ دهد.

موفقیت

فعالیت زیاد شما را خوش شانس می کند

خلاصه:

در واقع خوش شانسی و بدشانسی انعکاس اعمال و افکار ما هستند. اغلب افرادی که ما به آن ها خوش شانس می گوییم افرادی هستند که دید و تفکراتشان را در جهت مثبت تقویت می کنند و یادگرفته اند که همواره از شرایط به نفع موقعیتشان در جهت درست بهره ببرند.

همچنین لازم به ذکر است که داشتن فعالیت زیاد احتمال اینکه شما را به فرد خوش شانسی تبدیل کند بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
×
×

سبد خرید

بستن پنل